Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно ЗУ "Про захист прав споживачів".

Повернення товару може відбуватися у випадку, якщо товар має неналежну якість або не відповідає замовленню зазначеним покупцем. Зазвичай такі ситуації вирішуються на відділенні поштового оператора під час прийому посилки. Умови приймання повернення зазвичай визначаються правилами конкретного поштового оператора та політикою продавця. Відповідно до законодавства, споживач має право на повернення товару неналежної якості протягом певного строку після його отримання.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

 

Умови повернення товарів належної якості:

Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після отримання товару.

Повернення коштів проводиться протягом 2-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти.

 

Який товар підлягає обміну, поверненню:

1. товар, на який є чек поштової служби

2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку

3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

 

Умови повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: 

- товар, що вже був у використанні і має нетоварний вигляд;

- товар з дефектом;

- товар з не повним комплектом;

- товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо).

 

Що потрібно зробити?

Для початку процедури повернення або обміну товару, будь ласка, напишіть нам на пошту nanoplenka.alite@gmail.com або зателефонуйте за номером +380956249789, вказавши причину повернення або обміну, дату покупки, номер телефону та ПІБ.

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер з повернення та обміну товару. Для завершення процедури повернення вам потрібно заповнити спеціальну форму, вказавши причину повернення та додаткову інформацію (якщо необхідно).

Надішліть нам товар новою поштою: Київ, 270 відділення, +380956249789, одержувач Мартиненко Владислав.

 

Скільки потрібно чекати?

- Розгляд вашої заявки на повернення/обмін відбувається протягом 3-х днів

- Товар забирається протягом 3-х робочих днів з моменту прибуття посилки.

- Після цієї процедури товар відправляється на обмін або відбувається повернення коштів.

Всі послуги з пересилання товару, який ви відправляєте на обмін або повернення, виконується за наш рахунок.

Коли повертаються кошти? Кошти будуть вам повернуті протягом 6 - ти робочих днів. На реквізити, які ви вкажіть у спеціальній формі.

 

Умови за яких неможливе повернення товару:

1. Якщо товар був зіпсований або пошкоджений з вашої вини після придбання.

2. Якщо товар був у використанні чи використанні, що призвело до його зносу чи пошкодження.

3. Якщо минуло понад 14 днів із моменту купівлі товару.